Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетинг

worker

Гірняк,
Олег Михайлович

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Основою стратегії функціонування підприємства видавничо-поліграфічної галузі в ринкових умовах є маркетинг. Завдяки маркетингу, маркетинговим дослідженням підприємство вивчає кон’юнктуру ринку, проводить його сегментування і відповідно планує випуск продукції, визначає її життєвий цикл, проводить відповідну цінову і комунікаційну політику. Завдяки маркетингу підприємство здобуває унікальність, самодостатність, конкурентоспроможність. Воно завжди налаштоване на пошук можливостей, взаємовигідне співробітництво, вибір товарних, цінових і комунікаційних стратегій, що дає можливість максимально реалізувати його ринковий потенціал і забезпечує досягнення поставлених цілей.

Маркетинг 071 (детальніше)

Маркетинг 073 (детальніше)

Маркетинг 075 (детальніше)

Маркетинг 076 (детальніше)

Події кафедри

жов
15
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року

08:00 — 16 ауд.

тра
11
Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні – він триватиме до 22 травня 2020 року. Заняття згідно розкладу.

08:30 — online ауд.

бер
12
Детальніше про "Карантин" і про особливості навчального процесу в цей період - у рубриці "Новини"

08:30 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів