Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетинг

worker

Гірняк,
Олег Михайлович

кандидат економічних наук,
доцент

Маркетинг.pdf

Основою стратегії функціонування підприємства видавничо-поліграфічної галузі в ринкових умовах є маркетинг. Завдяки маркетингу, маркетинговим дослідженням підприємство вивчає кон’юнктуру ринку, проводить його сегментування і відповідно планує випуск продукції, визначає її життєвий цикл, проводить відповідну цінову і комунікаційну політику. Завдяки маркетингу підприємство здобуває унікальність, самодостатність, конкурентоспроможність. Воно завжди налаштоване на пошук можливостей, взаємовигідне співробітництво, вибір товарних, цінових і комунікаційних стратегій, що дає можливість максимально реалізувати його ринковий потенціал і забезпечує досягнення поставлених цілей.

Маркетинг 071 (детальніше)

Маркетинг 073 (детальніше)

Маркетинг 075 (детальніше)

Маркетинг 076 (детальніше)

Події кафедри

кві
20
Інформація для випускників-бакалаврів: реєстрація на ЗНО з іноземної мови з 11.05.21 по 03.06.21. Додаткова інформація: https://www.uad.lviv.ua/umovy-vstupu/reiestratsiia-na-yevi-v-mahistraturu-2019

14:28 — online ауд.

лис
22
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин

08:00 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів

Маркетинг

  • Маркетинг.pdf
  • Менеджмент

  • Менеджмент.pdf
  • Обґрунтування господарських рішень і оцінка ризиків

  • ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ.pdf