Маркетинг у промисловості і сфері послуг

Гомольська,
Вікторія Віталіївна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
У процесі вивчення дисципліни «Маркетинг у промисловості і сфері послуг» розглядаються основні тенденції формування маркетингу на промисловому ринку і на ринку послуг як симбіозу виробничо-економічних відносин, із врахуванням характерних особливостей маркетингової діяльності вітчизняних підприємств промисловості і сфери послуг. Вивчення дисципліни сприятиме формуванню у здобувачів вищої освіти маркетингового підходу до управлінської діяльності та забезпеченню довгострокових конкурентних переваг підприємствам промисловості і сфери послуг шляхом орієнтації на перспективні ніші бізнесу.
Маркетинг у промисловості і сфері послуг 075 (детальніше)
Події кафедри
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"
15:20 — online ауд.
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)
08:30 — 16 ауд.
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин
08:00 — 16 ауд.