Маркетингова товарна політика

Мазій,
Наталя Григорівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
В сучасних умовах кожне підприємство незалежно від форми власності, виду та масштабів діяльності усвідомлює необхідність використання концепції маркетингу в управлінні, оскільки результати діяльності та ефективність бізнесу залежать від маркетингової стратегії, орієнтованої на задоволення потреб споживачів через реалізацію ефективної маркетингової товарної політики підприємства. Якщо немає клієнтів – немає продажів, немає продажів – немає бізнесу, а немає маркетингу – немає клієнтів, тобто коло замикається.
Маркетингова товарна політика 075 (детальніше)
Події кафедри
гру
02
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"
15:20 — online ауд.
гру
01
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)
08:30 — 16 ауд.
лис
22
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин
08:00 — 16 ауд.