Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингова товарна політика

worker

Мазій,
Наталя Григорівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

В сучасних умовах кожне підприємство незалежно від форми власності, виду та масштабів діяльності усвідомлює необхідність використання концепції маркетингу в управлінні, оскільки результати діяльності та ефективність бізнесу залежать від маркетингової стратегії, орієнтованої на задоволення потреб споживачів через реалізацію ефективної маркетингової товарної політики підприємства. Якщо немає клієнтів – немає продажів, немає продажів – немає бізнесу, а немає маркетингу – немає клієнтів, тобто коло замикається.

Маркетингова товарна політика 075 (детальніше)

Події кафедри

бер
11
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.

11:30 — online ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів

Маркетинг

  • Маркетинг.pdf
  • Менеджмент

  • Менеджмент.pdf
  • Обґрунтування господарських рішень і оцінка ризиків

  • ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ.pdf
  • Маркетингові дослідження ринку видавничо-поліграфічної продукції

  • НАВЧ.- МЕТ. ПОСІБН. МД 2023.pdf
  • Курсова МД методичка 2023.pdf