Маркетингова товарна політика
Мазій,
Наталя Григорівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
В сучасних умовах кожне підприємство незалежно від форми власності, виду та масштабів діяльності усвідомлює необхідність використання концепції маркетингу в управлінні, оскільки результати діяльності та ефективність бізнесу залежать від маркетингової стратегії, орієнтованої на задоволення потреб споживачів через реалізацію ефективної маркетингової товарної політики підприємства. Якщо немає клієнтів – немає продажів, немає продажів – немає бізнесу, а немає маркетингу – немає клієнтів, тобто коло замикається.
Маркетингова товарна політика 075 (детальніше)
Події кафедри
бер
11
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.
11:30 — online ауд.