Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингове планування

worker

Мазій,
Наталя Григорівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Планування маркетингу - це систематичний та безперервний процес, який передбачає встановлення цілей маркетингу,  визначення маркетингових можливостей маркетингового комплексу і забезпечення наявних ресурсів для їх досягнення, розробку документу маркетингового плану.

Об'єктивна необхідність використання процесу маркетингового планування на підприємстві викликана жорсткою конкуренцією в багатьох галузях, а також  своєчасна реакція на зміни запланованих показників розвитку підприємства, що забезпечує його сталий розвиток.

Процес маркетингового планування містить сукупності дій та визначення їх характеристик, передбачає отримання інформаційної бази, визначеної конкретними цілями.

Маркетингове планування 075 (детальніше)

 

Події кафедри

бер
11
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.

11:30 — online ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів

Маркетинг

  • Маркетинг.pdf
  • Менеджмент

  • Менеджмент.pdf
  • Обґрунтування господарських рішень і оцінка ризиків

  • ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ.pdf
  • Маркетингові дослідження ринку видавничо-поліграфічної продукції

  • НАВЧ.- МЕТ. ПОСІБН. МД 2023.pdf
  • Курсова МД методичка 2023.pdf