Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингове планування

worker

Мазій,
Наталя Григорівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Планування маркетингу - це систематичний та безперервний процес, який передбачає встановлення цілей маркетингу,  визначення маркетингових можливостей маркетингового комплексу і забезпечення наявних ресурсів для їх досягнення, розробку документу маркетингового плану.

Об'єктивна необхідність використання процесу маркетингового планування на підприємстві викликана жорсткою конкуренцією в багатьох галузях, а також  своєчасна реакція на зміни запланованих показників розвитку підприємства, що забезпечує його сталий розвиток.

Процес маркетингового планування містить сукупності дій та визначення їх характеристик, передбачає отримання інформаційної бази, визначеної конкретними цілями.

Маркетингове планування 075 (детальніше)

 

Події кафедри

гру
02
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"

15:20 — online ауд.

гру
01
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)

08:30 — 16 ауд.

лис
22
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин

08:00 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів