Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетинговий менеджмент

worker

Мазій,
Наталя Григорівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Суб’єкт господарювання незалежно від форми власності, виду та масштабів діяльності усвідомлює необхідність використання концепції маркетингу в управлінні, оскільки результати діяльності та ефективність діяльності залежать від маркетингової стратегії, орієнтованої на задоволення потреб споживачів. Необхідність задовольнити потреби споживачів з позитивною динамікою продажів є пріоритетом кожного підприємства в сучасних ринкових умовах. Тому урахування потреб споживачів, своєчасна реакція на зміни в маркетинговому середовищі, розробка та реалізація маркетингових стратегій, прийняття рішень щодо використання маркетингових інструментів є важливими аспектами діяльності підприємства. Крім того, посилення конкуренції, підвищення вимог споживачів до рівня якості, сервісу, доступності товарів, розвиток виробничих, комунікаційних, уп­равлінських технологій вимагають від менеджера з маркетингу глибоких знань і практичних навичок для розробки, реалізації й контролю маркетингових програм підприємства. Тому, актуальним в підготовці спеціалістів з маркетингу є засвоєння знань, вмінь та навичок з орієнтованого на ринок управління діяльністю підприємства.

Маркетинговий менеджмент 075 (детальніше)

Події кафедри

жов
15
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року

08:00 — 16 ауд.

тра
11
Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні – він триватиме до 22 травня 2020 року. Заняття згідно розкладу.

08:30 — online ауд.

бер
12
Детальніше про "Карантин" і про особливості навчального процесу в цей період - у рубриці "Новини"

08:30 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів