Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингове планування

worker

Мазій,
Наталя Григорівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Планування маркетингу - це систематичний та безперервний процес, який передбачає встановлення цілей маркетингу,  визначення маркетингових можливостей маркетингового комплексу і забезпечення наявних ресурсів для їх досягнення, розробку документу маркетингового плану.

Об'єктивна необхідність використання процесу маркетингового планування на підприємстві викликана жорсткою конкуренцією в багатьох галузях, а також  своєчасна реакція на зміни запланованих показників розвитку підприємства, що забезпечує його сталий розвиток.

Процес маркетингового планування містить сукупності дій та визначення їх характеристик, передбачає отримання інформаційної бази, визначеної конкретними цілями.

Маркетингове планування 075 (детальніше)

 

Події кафедри

жов
15
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року

08:00 — 16 ауд.

тра
11
Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні – він триватиме до 22 травня 2020 року. Заняття згідно розкладу.

08:30 — online ауд.

бер
12
Детальніше про "Карантин" і про особливості навчального процесу в цей період - у рубриці "Новини"

08:30 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів