Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Екологічний маркетинг

worker

Струк,
Наталія Романівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Екологічний маркетинг є невід’ємною частиною всієї світової політики, що обумовлює вирішення проблем, пов’язаних із забрудненням атмосфери, природи і в цілому навколишнього ареалу. Він базується на екологічній відповідальності організацій і підприємств та прозорості виробничо-технологічних процесів, включаючи екологічне маркування. Надмірне світове споживання змушує виробників звертати більше уваги на нові форми реклами, формування нових принципів товаротворення, що передбачає три критерії: економічність, екологічність, безпеку. Також екомаркетинг працює на різні групи цільових аудиторій-споживачів екопродукції.

Екологічний маркетинг 075 (детальніше)

Події кафедри

бер
11
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.

11:30 — online ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів

Маркетинг

  • Маркетинг.pdf
  • Менеджмент

  • Менеджмент.pdf
  • Обґрунтування господарських рішень і оцінка ризиків

  • ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ.pdf
  • Маркетингові дослідження ринку видавничо-поліграфічної продукції

  • НАВЧ.- МЕТ. ПОСІБН. МД 2023.pdf
  • Курсова МД методичка 2023.pdf