Екологічний маркетинг
Струк,
Наталія Романівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
Екологічний маркетинг є невід’ємною частиною всієї світової політики, що обумовлює вирішення проблем, пов’язаних із забрудненням атмосфери, природи і в цілому навколишнього ареалу. Він базується на екологічній відповідальності організацій і підприємств та прозорості виробничо-технологічних процесів, включаючи екологічне маркування. Надмірне світове споживання змушує виробників звертати більше уваги на нові форми реклами, формування нових принципів товаротворення, що передбачає три критерії: економічність, екологічність, безпеку. Також екомаркетинг працює на різні групи цільових аудиторій-споживачів екопродукції.
Екологічний маркетинг 075 (детальніше)
Події кафедри
бер
11
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.
11:30 — online ауд.