Екологічний маркетинг

Струк,
Наталія Романівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
Екологічний маркетинг є невід’ємною частиною всієї світової політики, що обумовлює вирішення проблем, пов’язаних із забрудненням атмосфери, природи і в цілому навколишнього ареалу. Він базується на екологічній відповідальності організацій і підприємств та прозорості виробничо-технологічних процесів, включаючи екологічне маркування. Надмірне світове споживання змушує виробників звертати більше уваги на нові форми реклами, формування нових принципів товаротворення, що передбачає три критерії: економічність, екологічність, безпеку. Також екомаркетинг працює на різні групи цільових аудиторій-споживачів екопродукції.
Екологічний маркетинг 075 (детальніше)
Події кафедри
Інформація для випускників-бакалаврів: реєстрація на ЗНО з іноземної мови з 11.05.21 по 03.06.21. Додаткова інформація: https://www.uad.lviv.ua/umovy-vstupu/reiestratsiia-na-yevi-v-mahistraturu-2019
14:28 — online ауд.
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин
08:00 — 16 ауд.