Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Екологічний маркетинг

worker

Струк,
Наталія Романівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Екологічний маркетинг є невід’ємною частиною всієї світової політики, що обумовлює вирішення проблем, пов’язаних із забрудненням атмосфери, природи і в цілому навколишнього ареалу. Він базується на екологічній відповідальності організацій і підприємств та прозорості виробничо-технологічних процесів, включаючи екологічне маркування. Надмірне світове споживання змушує виробників звертати більше уваги на нові форми реклами, формування нових принципів товаротворення, що передбачає три критерії: економічність, екологічність, безпеку. Також екомаркетинг працює на різні групи цільових аудиторій-споживачів екопродукції.

Екологічний маркетинг 075 (детальніше)

Події кафедри

гру
02
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"

15:20 — online ауд.

гру
01
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)

08:30 — 16 ауд.

лис
22
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин

08:00 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів