Екологічний маркетинг

Струк,
Наталія Романівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
Екологічний маркетинг є невід’ємною частиною всієї світової політики, що обумовлює вирішення проблем, пов’язаних із забрудненням атмосфери, природи і в цілому навколишнього ареалу. Він базується на екологічній відповідальності організацій і підприємств та прозорості виробничо-технологічних процесів, включаючи екологічне маркування. Надмірне світове споживання змушує виробників звертати більше уваги на нові форми реклами, формування нових принципів товаротворення, що передбачає три критерії: економічність, екологічність, безпеку. Також екомаркетинг працює на різні групи цільових аудиторій-споживачів екопродукції.
Екологічний маркетинг 075 (детальніше)
Події кафедри
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"
15:20 — online ауд.
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)
08:30 — 16 ауд.
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин
08:00 — 16 ауд.