Рекламний менеджмент

Струк,
Наталія Романівна
доцент
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
Дисципліна «Рекламний менеджмент» є логічним продовження опанування студентами інструментарію системи маркетинговихкомунікацій. Це пов’язано з тим, що реклама представляє собою одну з найважливіших маркетингових функцій, яка здійснюється абсолютною більшістю учасників ринкової діяльності. Ефект реклами є наслідком її впливу на обсяг збуту, рівень доходів і інші показники діяльності фірм – рекламодавців.Для ефективного перерозподілу фінансових ресурсів при формуванні маркетингового бюджету, узгодження цілей маркетингових програм та планування роботи з кожною цільовою аудиторією майбутнім управлінцям належить опанувати інструментарій та методологічні підходи рекламного менеджменту.
Рекламний менеджмент 075 (детальніше)
Події кафедри
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"
15:20 — online ауд.
Детальніше про проведення зимової сесії 20/21 н.р. для заочної форми навчання та контакти викладачів у рубриці "Новини" («Про кафедру»→ «Новини»)
08:30 — 16 ауд.
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин
08:00 — 16 ауд.