Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингові комунікації

worker

Струк,
Наталія Романівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Маркетингова діяльність сучасного підприємства включає як управлінські функціональні напрями, так і класичні інструменти, що закладені у 4 «Р»: товар, ціна, місце, просування. Дисципліна «Маркетингові комунікації» належить до 4 Р маркетингу і надає можливість поглибити знання студента в напрямку навиків розробки стратегій та методів планування маркетингових комунікацій під потреби брендингу. На сьогоднішній день, в маркетингових бюджетах сучасних підприємств, велика частина фінансових ресурсів виділяється на розвиток маркетингової системи комунікацій. Це пов’язано, насамперед, з бажанням підприємств посилювати ринкові позиції бренду на ринку, працювати з лояльністю клієнтів та розширювати клієнтські бази даних. Опанування дисципліни дає розуміння та навики студенту для реалізації свої професійних можливостей в напрямі формування та реалізації  маркетингових комунікацій, допоможе налагодити і підтримувати контакти між установою, фірмою, корпорацією, громадською організацією тощо та широкою громадськістю на основі прозорості, правди і повної поінформованості.

Маркетингові комунікації 075 (детальніше)

Події кафедри

жов
15
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в закладах вищої освіти оголошено карантин з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року

08:00 — 16 ауд.

тра
11
Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні – він триватиме до 22 травня 2020 року. Заняття згідно розкладу.

08:30 — online ауд.

бер
12
Детальніше про "Карантин" і про особливості навчального процесу в цей період - у рубриці "Новини"

08:30 — 16 ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів