Українська академія друкарства
  • E-mail: kafekonomikauad@gmail.com
  • Телефон: 0322 357 580

Маркетингові комунікації

worker

Струк,
Наталія Романівна

кандидат економічних наук,
доцент

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Маркетингова діяльність сучасного підприємства включає як управлінські функціональні напрями, так і класичні інструменти, що закладені у 4 «Р»: товар, ціна, місце, просування. Дисципліна «Маркетингові комунікації» належить до 4 Р маркетингу і надає можливість поглибити знання студента в напрямку навиків розробки стратегій та методів планування маркетингових комунікацій під потреби брендингу. На сьогоднішній день, в маркетингових бюджетах сучасних підприємств, велика частина фінансових ресурсів виділяється на розвиток маркетингової системи комунікацій. Це пов’язано, насамперед, з бажанням підприємств посилювати ринкові позиції бренду на ринку, працювати з лояльністю клієнтів та розширювати клієнтські бази даних. Опанування дисципліни дає розуміння та навики студенту для реалізації свої професійних можливостей в напрямі формування та реалізації  маркетингових комунікацій, допоможе налагодити і підтримувати контакти між установою, фірмою, корпорацією, громадською організацією тощо та широкою громадськістю на основі прозорості, правди і повної поінформованості.

Маркетингові комунікації 075 (детальніше)

Події кафедри

січ
22
Чин похорону Швайки Л.А. відбудеться завтра, 22 січня, о 13:00 в Храмі Всіх Святих Українського Народу УГКЦ. (Львів, вул. Симона Петлюри, 32)

13:00 — online ауд.

січ
21
Парастас за Швайкою Л.А. відбудеться сьогодні, 21 січня, о 19:00 у Храмі Всіх Святих Українського Народу УГКЦ. (Львів, вул. Симона Петлюри, 32)

19:00 — online ауд.

гру
02
Державний іспит для магістрів груп Пм-6, Мкм-6, ЗПм-7, ЗМКм-7 відбудеться 18 грудня 2020 року. Деталі в "Матеріали для дистанційного навчання на період дії Карантину"

15:20 — online ауд.

Архів методичних і наукових матеріалів