доцент
Назва | Групи |
---|---|
Бізнес-планування | Мн-41 |
Маркетинг в ІТ-сфері | КН-3, ІСТ-3 |
Управління бізнес-процесами | Пм-51 |
Посада
Доцент кафедри підприємництва та маркетингу Української академії друкарства.
Освіта
У 2005 році закінчила повну вищу освіту в Тернопільській академії народного господарства за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію магістр з обліку і аудиту.
У 2009 році захистила дисертаційну роботу «Формування та розвиток кооперованих зв’язків підприємств спиртової промисловості» та здобула науковий ступінь кандидата економічних наук із спеціальності 08.00.04 — «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».
Наукові інтереси
- Теоретико-методологічні проблеми управління бізнес-процесами;
- Удосконалення економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємства;
- Розробка та ефективність впровадження маркетингу в ІТ-сфері;
- Розробка та реалізація стратегії бізнес-планування підприємництва.
Публікації
Автор та співавтор 49 публікацй, з них 44 наукового та 5 навчально-методичного характеру, у тому числі наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях.
Події кафедри
11 березня 2024 року пройшло обговорення освітніх програм "Підприємництво та торгівля" і "Маркетинг" освітнього ступеня "Магістр" з колективом та директором ПП «ДИЗ-Арт» Бойчуком А.Я.
11:30 — online ауд.